Neuronaukowe podstawy skutecznego uczenia się - jak uczyć się szybciej i skuteczniej

Neuronaukowe podstawy skutecznego uczenia się - jak uczyć się szybciej i skuteczniej

Podczas tego wykładu oznasz i zrozumiesz neurobiologiczne podstawy procesu uczenia się, warunki, w jakich zachodzi tworzenie śladów pamięciowych, motywacji, dwa tryby uczenia się, poznasz listę najczęściej stosowanych nieskutecznych strategii uczenia się, zrozumiesz różnice między pamięcią krótko- a długotrwałą oraz wpływ emocji na działanie struktur mózgowych odpowiedzialnych za tworzenie śladów pamięciowych a także wiele, wiele innych zagadnień.

Podstawowe informacje

Instytucja Politechnika Gdańska
Wydział Chemiczny
Dyscyplina Chemia
Pedagogika
Forma prezentacji Wykład
Wiek
  • szkoły średnie,
  • szkoła podstawowa kl. 7-8
Liczebność grupy ograniczona Nie
Dostęp dla niepełnosprawnych Nie
Czynniki mogące mieć wpływ na osoby niepełnosprawne -

Gdzie

Politechnika Gdańska Wydział Chemiczny 6 Wydział Chemiczny

215

Kiedy

23.05 od 11:00 do 12:00

Rezerwacja

Wcześniejsza rezerwacja
Tak

Rezerwacja drogą mailową

Kontakt

B
Dr inż. Bartłomiej Cieślik -