The art of (no)-manipulation.

The art of (no)-manipulation.

Celem naszych warsztatów jest pokazanie, jak firmy wpływają na nasze decyzje zakupowe oraz rozwijanie umiejętności krytycznego odbioru przekazów reklamowych. Przyjrzymy się strategiom reklamowym największych marek, odkrywając między innymi mechanizmy takie jak storytelling czy psychologia sprzedaży.

The goal of our workshops is to demonstrate how companies influence our purchasing decisions and to develop skills for critically analyzing advertising messages. We will explore the advertising strategies of major brands, uncovering mechanisms such as storytelling and sales psychology.

Podstawowe informacje

Instytucja Politechnika Gdańska
Centrum Języków Obcych
Dyscyplina Nauki filologiczne
Forma prezentacji Warsztaty
Wiek
  • szkoły średnie
Liczebność grupy ograniczona Nie
Dostęp dla niepełnosprawnych Tak
Czynniki mogące mieć wpływ na osoby niepełnosprawne -

Gdzie

Politechnika Gdańska Centrum Języków Obcych 12 Wydział Elektrotechniki i Automatyki

Audytorium E 41

Kiedy

23.05 od 10:00 do 11:00

Rezerwacja

Wcześniejsza rezerwacja
Nie

Kontakt

M
mgr Małgorzata Fenc, Julia Miernik, Aleksandra Wilda, Weronika Wilmowicz +48 58 347 23 08