Jak zaprojektować i przeprowadzić badanie marketingowe dla nowego produktu?

Jak zaprojektować i przeprowadzić badanie marketingowe dla nowego produktu?

Uczestnicy warsztatu zapoznają się z zasadami projektowania i przeprowadzania badania marketingowego dla nowego produktu. Podczas zajęć zostaną zaprezentowane informacje na temat tworzenia badania marketingowego, następnie wspólnie grupa przygotuje narzędzie do przeprowadzenia badania.

Podstawowe informacje

Instytucja Politechnika Gdańska
Wydział Zarządzania i Ekonomii
Dyscyplina Organizacja i zarządzanie
Forma prezentacji Warsztaty
Wiek
  • gimnazjum,
  • liceum
Liczebność grupy ograniczona Tak
Liczebność grupy

20 osób

Dostęp dla niepełnosprawnych Tak

Gdzie

Politechnika Gdańska Wydział Zarządzania i Ekonomii

sala 718 bud. nr 10 (Gmach Główny B)

Kiedy

23.05 od 11:15 do 14:00

Rezerwacja

Wcześniejsza rezerwacja
Tak

Proszę o rezerwację do dnia 10.05.2019. Zgłoszenie kierować na e-mail: agnieszka.firgolska@pg.edu.pl

Kontakt

A
mgr inż. Agnieszka Firgolska